måndag, januari 29, 2007

Helgens aktiviteter













Nu har Sara tagit de mesta av sina grejer. Det känns som en viktigt, rolig, jobbig och underbar period av mitt liv avslutades på något sätt. Det känndes jättekonstigt att se Sara igen efter det att vi gjort slut. Det var som hon kändes som en annan person på något sätt. Jag saknar redan det vi hadde och kommer nog aldrig sluta älska henne.

Men nu är det väl bara att blicka frammåt och gå vidare, även om det inte känns så lätt för tillfället!

2 kommentarer:

cicci sa...

det är altid jobbigt när saker som man har eller älskar får ett oväntat slut, men du skall veta att det finns många i din bekantskapskrets som tycker mycket om dig och jag har många snygga singel tjejer i min nya klass. puss.

Stefan Jonasson sa...

Haha, nice.. du få allt ta och introducera dem för mig då ;)